søndag 5. september 2010

Messe, messe, messe, messe, messe...!!!

Sukk, det har vært Stempelscrap messe i Skesmohallen, og da blir det noe shopping.  Det var i går, i dag var vi innom Mekka (Bikuben) Der var det en og annen hyggelig ting å kjøpe også..  I tillegg til at vi fikk vafler og kaffe! 

Fikk tak i noen nye Bazzill i går.

Har nå hele julekolleksjonene til Maja Design "Frydefull Jul" og "God Gammeldags Jul".

Papirdesign, 3ndy papir og Ladybug & Friends' julepapir.

Graphic45, Websters Pages, noen pirat og halloweenark (husker ikke produsenten).

Skal nå teste ut krympeplast! Blir kjempegøy!! Kjøpte ikke Henry the Mouse og dama hans på Messen, de er bestilt fra Whiff of Joy. Men de lå i postkassen da jeg kom hjem fra messen! *klapper i hendene*

Noen ganger snakker jeg fortere enn jeg tenker, så jeg kom til å kalle border&corner-punchen fra martha Stewart for kantklipper. Noe som avstedkom mye latter... Den er i allefall skikkelig KUL! 

Fikk også tak mange poser med morsomme pynteting, og noen nye dingler fra Korthobby. Tralla lalla laaaa!!  Nå er jeg så glaaaad! :)


Tusen takk for at du stakk innom! 

Ha en kreativ aften, klem Camilla :)




2 kommentarer:

  1. Klappe-klappe-klappe masse i hendene
    så mye fint du fikk kjøpt. Tusen takk
    for noen kjempefine dager sammen med deg.
    Du er en fryd og være sammen med og latteren
    sitter løst.....
    Kjempeglad i deg min gode venninne Charmilla :)
    Stor klem fra Liv Irene :o)

    SvarSlett
  2. Ser ut som du virkelig fikk mye ut av messa ja... Da blir det nok mange timer med kortlaging framover og det er jo kos :)

    Tove :)

    SvarSlett