torsdag 26. august 2010

Hello Kitty og skolestart

Her har jeg laget en skolesekk til en stor jente som skulle begynne på skolen. (Enda et bestillingskort) 


Eline er helt oppslukt av Hello Kitty, så det måtte helt klart bli tema. Jeg har ikke funnet Hello Kitty som stempel noe sted, så her måtte jeg imrovisere! 


Min snille venninne Liv Irene (www.livi-sille.blogspot.com Sjekk ut siden hennes; hun lager flotte kort og har et av Norges fineste hobbyrom!) har gitt meg disse kjempesøte Hello Kitty dinglene. Tusen takk!


I lommen på sekken ligger dette lille kortet.


Mønsterpapirene er fra Maja Design. 


Baksiden, med enda en liten Hello Kitty. Jeg skjønner godt at hun liker denne lille kattepusen, jeg er ganske glad i den selv :) 

Tusen takk for besøket! 
Ha en strålende dag, klem Camilla :)


1 kommentar:

  1. Bare hyggelig :o)
    Jeg bare digger den sekken du har laget her. Den er enda finere i virkligheten, for jeg har sett den :) Håper vi kan "leke" sammen snart igjen, savner deg.......
    Stå på venter spent på flere kort :o)

    Megaklemm fra "Dronningen av Bongoland"

    SvarSlett