søndag 5. september 2010

Kort til en jeger

Et kort som en kollega bestilte til sin bror. Han er jeger, og det hevdes at han kunne trenge en dame... 


Kortet er lukket med magneter, skjult bak/mellom mønsterpapir og Bazzill.

Tekststempelet er lånt av min gode venninne Liv Irene, tusen takk! Motivet er fra Abscrapping. 

Jeg bare digger dette motivet, det er perfekt til en mann! :) Jeg har farvelagt med Distress Ink, har påført glitterlim og skoene og håret er påført Diamod Glaze. 


Tusen takk for besøket! 

Ha en flott kveld, klem Camilla :)

2 kommentarer:

  1. Knallflott kort..
    HErlige farger.
    Og så må jeg jo si at jeg er ørlite misunnelig på alle Maja julepapirene dine, og ladybug, og.....
    Gleder meg til å se flotte julekort..
    Ha ei flott ny og kreativ uke.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  2. Skikkelig tøft kort alltså...
    Ordentlig heldig han som har fått det :)
    Jeg bare digger det at du har brettet
    ut kantene rundt motivet. Knallbra!!!
    Masse klemmer fra Bongorommet :o)

    SvarSlett