onsdag 21. april 2010

Staffeli-kort

Min sjelevenn og venninde hadde bursdag i går, og dette var kortet jeg laget til henne.

Jeg husker ikke hvor mønsterpapiret kommer fra. Stempelet er Wiff of Joy, farvelagt med distress. Lysekronen og hjørnene er nye, men jeg husker ikke produsenten. Uansett, de er kjempefine! MS "Valentine lace" er benyttet.


Sånn ser det ut når det står åpent. Det er faktisk en tag (liten grønn) bak panelet hvor motivet er. 

Tusen takk for besøket i bloggen!

Ha en fin kveld, klem Camilla :)

5 kommentarer:

  1. kæmpe lækkert kort med så mange flotte farver og detaljer

    SvarSlett
  2. For et lekkert staffeli kort, Camilla:O) Nydelige ark og blomster, flott design.
    Klemmer fra Nancy;O)

    SvarSlett
  3. You are really on a roll with your new stash!
    I hope nobody tries to stop you ;)
    Look at that image, she is so sweet...
    Big hugs,
    Nora

    SvarSlett
  4. Åååååååååååååååååh det er så nydelig.......
    Du vet jo akkurat hva jeg liker også da Camilla. Jeg setter og studerer det hele tiden, så vakkert er det :o) Tusen takk!!!!!
    Masse klemmer fra din gode venninde.

    SvarSlett
  5. Helt ufattelig nydelig kort du har laget!
    Tusen takk for kommentar i min blog!
    Koselig å får rosende ord!

    SvarSlett