søndag 18. april 2010

Scraporama 2010

Rart det der, jeg skulle ikke kjøpe flere stempler, men nå har jeg 21 flere enn dagen før... Men kun tre nye bånd, da! (Som til meg å være er rekord...) WoJ stemplene kostet kun 50,- stk, og Henry er verdens søteste - og min!

Jeg fikk kjøpt litt papir også, men utrolig nok kom jeg hjem med en langt mindre bunke enn hva jeg antok på forhånd.

Riddersholm har ufattelig flott kolleksjon, og Maja Design's nye Crea Diem var også et MUST! Fant til og med noen fra God Gammeldags Jul, og i og med at jeg tross alt er Juleskrulla, kunne jeg ikke la de ligge igjen.. 




Jeg hadde en super dag på messen med en perfekt venninde og hennes datter.

Tusen takk for besøket, ønsker deg en kreativ dag!

Klem, Camilla :)

3 kommentarer:

  1. Ser ut som du fikk tak i litt ja..
    Da er det bare å kose seg med kortlaging og scrapping :)

    Tove :)

    SvarSlett
  2. Ja, jeg ser at det hadde vært fint med en tur til Østlandet i helgen:) Ja, ja:O)
    Masse lekkert å henge fingrene i, kooooos deg.
    Er hjemmeværende, og bruker papir og farger til avkobling:O) Sånn er det, men jeg må jo innrømme at det til tider blir å forte seg med avkoblingen, så om det blir så effektivt vet jeg ikke:O) Ler
    Ha en herlig mandag.
    Klemmer fra Nancy;O)

    SvarSlett
  3. Det var SÅ hyggelig å være på messa med deg Camilla, så jeg bokker til neste messe også jeg :O) Nå skal vi "leke" og kose oss masse.

    Masse klemmer fra Livi ;o)

    SvarSlett