mandag 26. april 2010

Bryllupskort

Dette er et bestillingskort. Og jeg har nettopp kjøpt disse vakre stemplene fra Whiff of Joy!


Motivet er malt med Distress-ink. Bakgrunnen er også malt, etter teknikk fra Christine Dark. Hun er bare helt rå på sin teknikk!


Teksten er fra Papirloftet, det lille banneret er fra Magnolia. Teksten er skrevet for hånd. De små hjørnene er nye, men jeg husker ikke leverandøren... 

Jeg mener å huske at samtlige mønsterark er fra Papir i hjertet.

Ellers er det strødd på med blomster fra Papirloftet, ringene og hjertene er fra Panduro. Metallblomstene er fra Korthobby. Boardpunchene er fra MS. Pinebranch fra Mc Gill.

Jeg har hatt på stickles her og der, og Diamond Glaze på blomstene som er stemplet. Jeg har brukt symaskinen på panelene. (Neimen ikke like lett å sy rett her, som på stoff!)


Tusen takk for at du besøker bloggen min!

Ønsker deg en hyggelig aften, klem Camilla :)

5 kommentarer:

  1. Ååååååh, så fint! Du har virkelig gjort en kjempejobb her Camilla. Nydlige farger og kjempefint malt :)

    SvarSlett
  2. Your card is gorgeous. I love the romantic theme and beautiful embellishments!
    Clairex

    SvarSlett
  3. For et nydelig kort og for en flott blogg du har. Du lager utrolig mye flott.
    Har aldri vært på besøk hos deg før, men her kommer jeg gjerne innom igjen.
    Tusen takk for titten.

    Grethe

    SvarSlett
  4. Wow, for ett nydelig kort....
    Legger deg i blogglista mi jeg, så kan jeg følge med litt på hva du lager, for her var det mye vakkert.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  5. Nydelig bryllupskort :)
    Nydelige farger og detaljer. Legger meg som følger.
    God klem

    SvarSlett