fredag 11. september 2009

Mappekort

Etter å ha kikket på bloggen til Marianne, ble jeg inspirert til å prøve å lage mappekort selv. Jeg har hatt tutorialen velig lenge, men det har ikke blitt noe av; før nå. Og det var skikkelig enkelt, og morsomt. Må nok lage fler av de.
Alle mønsterakrene er fra Maja Design (igjen), alle rosene er fra Unik Hobby (igjen). Hjertebrad'en husker jeg ikke hvor kommer fra. Stemplet er fra WoJ, og swirlen er fra Stempelgledes "Venner"plate.
Alle stemplene er fra Stempelglede "Venner", og rosene fra Unik Hobby. Den store blomsten er fre Ladybug and friends.
Takk for at du hilser på, ha en fin kveld!
Klem, Camilla.

5 kommentarer:

  1. hvor er det kanon lækkert såå flotte farver og mange fine detaljer

    SvarSlett
  2. Veldig fint kort... Artig med litt andre typer kort også :)

    Tove :)

    SvarSlett
  3. Hei Camilla.

    Så koselig å treffe deg på messa i dag. Skulle gjerne ha kjøpt alt som var der,hehe :o) Kjempefin blogg forresten, du er utrolig flink. Jeg er skikkelig amatør i forhold. Jeg ser frem til at du/dere kommer en tur på besøk.

    Klem Livi :o)

    SvarSlett
  4. Hei Camilla.

    Ja det er kjempefint at de har fått til dette med kortmessa. Jeg har satt av denne helgen, og har begynt å spare. Det nye leketøyet mitt (Silhouette maskinen) er helt rå. Gøy, gøy, gøy.
    Ser frem til besøk av deg snart :o)
    Her er telefon nr. mitt så kan du jo ringe meg når du har tid: 41260067

    Klem Livi :o)

    SvarSlett
  5. Nydelig mappekort!!
    Så nydelige detaljer og kjempeflott malt!
    Klem fra Maya :)

    SvarSlett