fredag 11. september 2009

Har vært syk

Jeg har hatt influensa i over en uke, men nå er jeg straks ferdig med det. Det er skikkelig kjedelig, men èn fordel har jeg hatt; jeg har kunnet kose meg skikkelig med maling av motiver, og endelig fått lage noen kort igjen.
Så her kommer det første:
Dette stempelet er fra Magnolias høstkit. Og de er så nydelige!
Disse farvene/farvekombinasjonen er nok ikke det jeg gjør mest av, men det kom av seg selv - og jeg kan jo ikke bare stoppe da... :)

Metallblomsten er fra Panduro hobby, perlene fra Unik Hobby. Tekststempelet er fra Whiff of Joy.
Mønsterpapirene er fra Basic Grey, Papirdesign og The Robins nest.

Blomstene er fra Papirloftet og Unik Hobby.


Tusen takk for besøket, ønsker det en flott dag!
Klem, Camilla :)

1 kommentar:

  1. Fantastisk lekkert, Camilla:O) Nydelig fargelegging, herlig fargekombinasjon. Blomstene er vakre, flotte dekor ark.
    Ha ei strålende helg, og fortsatt god bedring:O)
    Klem fra Nancy;O)

    SvarSlett