onsdag 30. september 2009

Litt sent, men godt!

Jeg er jo på grensen til sløv, men jeg har ikke helt hatt tid til bloggen i det siste.
Det var MESSE helgen 19-20/9, *stor stas*, og litt fikk jeg kjøpt. Synes jeg dro kortet i hytt og pine, men det var liksom ikke såååå mye da jeg kom hjem. Dog var det særdeles HYGGELIGE ting jeg hadde i posene .

Fikk også kjøpt litt papir. Har tretusen nihundre og femti millioner ark fra før, men disse er
jo NYE!! Og mye finere....
Hvor stas er det ikke å bare sitte og ta på, fantasere om alt det fine man skal lage med de nye produktene??


Takk for besøket!
Ha en koselig og kreativ onsdag!
Klem, Camilla

2 kommentarer:

  1. What are you waiting for?
    Get to work! ,)
    Hugs,
    Nora
    p.s. the ribbon looks delicious...

    SvarSlett
  2. Hei!
    Takk for koselig kommentar!
    Merkelappene til syprosjektene mine har jeg bestillt hos: minanamnband.se
    Lykke til med posene dine!
    Er akkurat kommet tilbake fra en tur hos Stoff & Stil i Bergen, så nå skal jeg kose meg mer med nye stoff! =)
    Klem, Anita ;)

    SvarSlett