søndag 18. september 2011

Helt feil!

Hei! Tiden flyr i lystig lag, og lørdagen kom og gikk i en fei! Dermed ble det ikke noe innlegg her før nå. Men her kommer det:


GULT julekort!






Jeg satt og filosoferte her en kveld; julekort lages tradisjonelt i rødt, grønt, brunt, lilla eller blått. For et par år siden begynte man sågar å lage i rosa. Rosa er for meg INGEN julefarve, men kortene ble jo allikevel fine :). Så filosoferte jeg videre, hvilke farver er egnetlig ikke julefarver what so ever?? Dermed landet jeg på gult, for det er bare feil og atter feil. Og da var det bare å gyve løs!




Tilda med lykt fra Magnolia er fra fjorårets julekolleksjon, men de er udødelige i så måte. Har farvelagt med distress ink. Har påført rikelig med stickles på "pelsen". Og så har jeg snappet opp noen bra tips fra Camilla ang de små prikkene (liquid pearls) rundt motivet.






På innsiden har jeg kjørt en svært enkel stil, men hva gjør man? Kortet er tross alt gult... Hehe..


Hjørnene, trærne og kristornene er stanset ut med QK, tagen og borden er fra Magnolias Doo Hickey-kolleksjon.

Til sist, et personlig stempel fra Scrapmagasinet.




Tuusen takk for at du stoppet innom, veldig hyggelig!

Ha en fin kveld, klem Camilla :)


3 kommentarer:

  1. Neimen nå klarte jeg å legge inn en kommentar, fra Ipaden :o) Kult julekort, litt uvanlig men kult... Jeg synes du er superflink jeg ;o)

    SvarSlett
  2. Nå er det på tide at du får en kommentar i bloggen din igjen, bare for å minne deg på at du har en blogg... :P Takk for praten på messa i dag! Det er alltid så hyggelig å møte deg! Jeg handla meg skakk, enda jeg virkelig prøvde å begrense meg.
    Håper du oppdaterer her igjen snart! Du er så fantastisk flink, du MÅ dele det med oss!
    Fortsatt god helg :)
    klem fra Unni

    SvarSlett