fredag 16. september 2011

God aften...

Håper dere har hatt en flott dag, og kunnet nyte solen!
Jeg og min kjære venninne teller ned til messen som er neste helg :) Ikke for at vi trenger all verden, men ærlig talt folkens; vår hobby er ikke tuftet på behov... Nope, her snakker vi utelukkende om hva øyet begjærer av hjertens lyst!!! Og da ble plutselig listen på flere meter..
Jeg vet det er mange som gleder seg, og jeg håper vi ennå en gang skal fråtse i masse hyggelige og spennede småsaker, nyhetet og ikke minst; JULESTÆSJ!! :) For når sant skal sier, så er det KUN 98 dager til julaften!

I den forbindelse har jeg laget et julekort, pussig nok, men det er litt annerledes enn hva vi er vant med å se. Hihihihi!!
Jeg kommer til å poste det i morgen, for jeg blir ferdig først i kveld med siste finish, og må vente til i morgen med å ta bildene.

Men apropos posting og blogg; er det bare jeg som ikke får kommentert andres blogger???
Har lyst å kaste Blogspot langt pokker i vold for tiden... :( Hmm.. håper det bedrer seg snart!


Ha en fortreffelig aften!!



Tusen takk for at du stakk innom! Klem, Camilla :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar