fredag 16. oktober 2009

Melkekartong

Melkekartong på bestilling til en mamma som ble 70 år.
Egentlig skulle denne være i brune farver. Men de brune arkene jeg så for meg var ikke helt slik jeg håpet.
Dog, på Bikuben er det jo så mye fint papir, så det ble noen nye, i grønt i stedet. :)

WoJ passet fint til , syntes jeg. Farvelagt med Distress ink. Den nydelige blonden kjøpte jeg også på Bikuben.

Som vanlig masse vakre roser og et dryss av perler.

Har ENDELIG fått meg McGill Pine punch!!
Og, phew! Den er steinhard å punche med, må legge den på gulvet og legge hele vekten på. Men så blir det også fint!!!!


Dette nydelige stempelet har jeg kjøpt hos Papirgleder.




Et lite felt til personlig hilsen. Stempelet er fra Papirgleder.
Takk for besøket, ha en fin helg!
Klem, Camilla. :)




4 kommentarer:

  1. Green is beautiful Camilla! And I love the lace and flowers ,)
    Hilsen,
    Nora

    SvarSlett
  2. super nydeligt og smukt dekoreret

    SvarSlett
  3. Kjempefin melkekartong, du er jo bare sååå flink!!!

    Klem Livi

    SvarSlett