onsdag 21. oktober 2009

Juleboken anno 2009

Årets julebok.

Denne skal være med meg fra november og frem til lille julaften.

Denne er også posten på den andre bloggen min www.juleskrullasverden.blogspot.com



Stempelet er fra Papilio "Maya på slede". Motivet er malt med distress. Jeg har blandet faded jeans, broken china og vintage photo. Og så ble den grønn...??!

 Men fargen ble fin, om enn uventet.

Til jul har man jo bjeller, og juleboken ble intet unntak. Kjøpt på Panduro, mener jeg å huske.

"Skillearkene" er utstansede små sirkler, hvor jeg har påført hvert tema. "Nå er det jul igjen" er fra Kreativ Hobby.


Pakkene er stempel fra Magnolia, tallene og bokstavene er stanset ut,  og heter "Sticky Note".

Sett fra en annen vinkel. Gjerdet er fra Magnolia.


Tusen takk for besøket,  ha en flott kveld!

Klem, Camilla

1 kommentar:

  1. Det var såååå koselig å treffe deg på messa, Camilla! Tusen takk for koselig mail også!

    Denne juleboken din er virkelig et nyyydelig kunstverk! Og for en herlig idé! Jeg skulle ønske at tiden stod litt stille - for med tanke på at vi er midt i november allerede, begynner panikken og melde seg her... ;)

    Gleder meg til å følge deg videre, Camilla!
    Ha en strålende helg!

    God klem fra Kirsten

    SvarSlett