onsdag 7. september 2011

Ett til!!

Siden jeg nå er så godt i gang, så poster jeg ett prosjekt til; dette er en bestilling på bryllupskort.

Har brukt et motiv fra utklippsark denne gangen. Fordelen er at det går mye raskere.

Valgte staffelikort, da får man vist frem så mye av kortet. :)


Har brukt rikelig med Diamond Glaze på bokstavene og tallene.


Er veldig forelsket i hjørnene fra QK. De passer til ALT!
Champagneflasken og -glassene kjøpte jeg på StempelScrapmessen i fjor. (Og nå er det ikke lenge til neste!!)


Jeg husker ikke hvilke papirer jeg brukte, men de er så vakre!



Her er en egendesignet gavekortlomme. Det er akkurat plass til et gavekort i "Visa-format".



Det ligger litt skjult bak forsiden på kortet.


Baksiden.



Og til sist; mitt signaturstempel fra Scrapmagasinet.



Jeg håper dere ikke regner helt bort..

Takk for besøket, og sov godt!

Klem, Camilla :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar