mandag 20. september 2010

Pernille og Mathilde

Her har jeg fått i oppdrag av en god venninne å lage kort til hennes to døtre.

Yngstejenta er helfrelst i rosa og Hello Kitty. Fikk kjøpt Glimmer Mist, Pearl (mener jeg å huske). Har sprayet lett på alle sidene. Fotohjørnene er nye, så dem i siste Magnolia Magazine. De er sikkert ikke nye, men jeg har liksom ikke oppdaget dem før nå... Hello Kitty dinglen har jeg fått av Liv Irene.


Har lekt med med BIA, og kun brukt Magnoliapapirer. Har lånt samtlige MS punchere av min kjære venninnge Liv Irene. Har nitidig klippet ut Hello Kitty glansbildene. Tekststempelet er fra Papirloftet.



Dette kortet måtte ikke under NOEN omstendigheter være rosa, men gjerne lilla! Så da ble det veldig lilla. Har embosset alle kanter med gull.


Motivet er fra Magnolia, og er malt med Distress Ink. Blomster fra Papirloftet, bladene er stanset ut med QK. Har lånt Liv Irene's nye Spellbinder for å lage fasongen på staffelikortet.




Tusen takk for besøket, ha en flott kveld!

Klem, Camilla :)

1 kommentar:

  1. Himmel og hav - så nyyyydelige kort du lager, Camilla. Det er dessverre altfor lenge siden jeg tok turen inn hit også. Det blir bloggrunder litt sånn i rykk og napp for min del... Tida strekker ikke helt til..
    Fargeleggingen din er bare helt fantastisk!!

    Håper du har det bra, og at du nyter høsten.
    Riktig god helg til deg.
    Klemmer fra Kirsten

    SvarSlett