mandag 26. juli 2010

Enda et bryllupskort

Brudeparet fra Magnolia er bare så inderlig vakkert! Det er maskert sammen med en romantisk bakrunn, også den fra Magnolia. Motivene er malt med distress ink.


På innsiden av kortet har jeg laget et mini-crisscross card. Mønsterpapirene er fra Magnolia. Hjertestempelet er også fra Magnolia. (Rene MagnoliaManiac, her!) Tekststempelet er fra Papirloftet. Klistremerke-alfabetet husker jeg ikke hvor jeg har kjøpt.

MS punchene er flittig brukt! 

Mitt personlige stempel, fra Scrapmagasinet.

Rosene er fra Papirloftet, ringene fra Panduro, hjerte"dinglen" fra Kort og Godt.

Så hyggelig at du tok en tur innom!  

Ønsker deg en fin kveld, klem Camilla:)


2 kommentarer:

  1. Hei-hei Bongoinnbyggeren!

    Kjempenydelig kort altså......! Du har vært
    superduper flink. Jeg misunner deg at du er så flink til å male. Og så artig det med crisscross inni kortet, kuuult :o) Jeg bare elsker den bakgrunnen, nydelig!
    Gleder meg til du kommer på besøk igjen :o)
    Masse klemmer fra "The Queen of BongoLand"

    SvarSlett
  2. Love your charms and image!
    And the bright red and the stickles really shine :)
    Big hugs,
    Nora

    SvarSlett