tirsdag 4. mai 2010

Bursdaskort til Theodor

Dette kortet er til min yngste sønn. Han lever seg veldig inn i tegneserier, og da særlig Tommy & Tiger'n. Da jeg så disse mønsterarkene (shazaam) fra Rusty Pickle, bare MÅTTE jeg ha dem. På messen solgte Scrapines dem.


Har kun brukt mønsterark, og Bazzill. Cracklepaint fra Ranger, og stanset ut bokstaver med  alfabetet "Sticky Note".



Kortet holder seg lukket med magnet, som er skjult mellom Bazzill og mønsterark.

Innsiden av kortet. Tekststempelet husker jeg ikke hvor er fra...

Jeg bare digger disse kule mønsterarkene - og det gjør sønnen min også.


Tusen takk for besøket!

Ønsker deg en fin kveld, klem Camilla :)

5 kommentarer:

  1. Wow.
    Sååå kule ark-
    tenker poden ble fornøyd med dette ja.
    Klem fra KAia

    SvarSlett
  2. WOW, hvor er det bare et fantastisk kort du har lavet, hvis mine sønner så det... puha så ville jeg få travlt ;o)))

    SvarSlett
  3. WHOW!! For et døds kult kort og for noen flotte mønsterark!

    SvarSlett
  4. Love it! Super cool font and paper.
    Dig, dig, dig the little guy inside ;)
    Big hugs,
    Nora

    SvarSlett
  5. Råkult kort Camilla. Det er jeg sikker på at Theodor syntes også. Jeg bare digger de mønsterarkene.
    Klem fra din skrullete venninne :)

    SvarSlett