søndag 14. februar 2010

Valentine!

Kjæresten min fikk denne av meg. Og han ble rørt til tårer, så jeg tolker det slik at han satte veldig pris på den... ;)


Posen er kjøpt hos Unik Hobby. Motivet er fra vinterkitet til Magnolia og er farvelagt med distress ink.

På innsiden har jeg bruk to forskjellige boardpunchere fra MS, jeg synes disse to er spesielt fine. Lukkemekanismen er magneter.

Baksiden

Og, en liten overraskelse i posen:

Bringebærsjokolade og gelèhjerter er favorittene til kjæresten min. Disse små cellofanposene har jeg kjøpt hos North Star Stamp, hun har masse morsom emballage!

Tusen takk for besøket :)

Ønsker deg en fin morsdag, valentines dag og fastelaven!

Klem, Camilla :)


3 kommentarer:

  1. Camilla, this is SO PRETTY!!!
    Every detail is just perfect ;)
    Big hugs,
    Nora

    SvarSlett
  2. Så nydelig Camilla. Ikke rart Bjørn Inge fikk noen tårer i øyekroken. Du er bare syperflink :O)

    Masse klemmer fra
    Livi

    SvarSlett
  3. WOW, den er så utrolig nydelig og gennemført. Den må have bragt lykke. Super fine detaljer.

    SvarSlett