søndag 2. august 2009

Awards, til meg!!!

Jeg har fått disse to awardsene fra Nancy, tusen takk!!

Jeg er jo helt nerd når det kommer til å legge inn sånt, men nå har jeg knotet og fått det til! (Har fått en sånn fra Nancy tidligere, som man skulle sende videre, men jeg forsto jo ikke bæra av hvordan man fikk dem på sin egen side.. Nå er jeg derimot litt klokere (hurra!)
Jeg ønsker å sende disse videre til:
(Jeg kommer tilbake til det, når jeg har lært hvordan jeg legger dem til!)
Klem, Camilla :)

1 kommentar:

  1. Hei vennen:O) Du legger navnet på de du vil sende den videre til under awarden, legg en beskjed i deres blog. For å få direkte link på navna må du bruke den grønne ormen (kobling)på oppgavelinja når du er inne på Blogger (der du legger inn nye innlegg, og redigerer gamle). Det er vanskeligere å beskrive enn å si det:O) Kopier mottekers adresse, og legg i koblingsfeltet som kommer fram når du trykker på ormen.
    Håper dette ikke ble for komplisert:OI Beste råd er å prøve og feile;O) Tvi, tvi!
    Klem, Nancy.

    SvarSlett