torsdag 2. juli 2009

Denne melkekartongen er nesten latterlig enkel å lage, men til gjengjeld er den bare så dekorativ!
Min "bonussønn" fyller 17 år. Har bare brukt et mareneblått Bazzill, et utrolig kult pynteark med blå elefanter (litt sånn Far East-aktig) - er ikke så flink til å huske på å se hva produsenten heter.. (skjerpings på gang)
Har kjøpt alfabet som heter Sticky Note, og det testes ut her for første gang.
Har drysset over med halvperler og roser. Jeg synes disse rosene er så ubeskrivelig vakre. Får liksom ikke helt nok!


For at det skal bli litt spennende for en på 17, har jeg rullet sammen en og en seddel, og surret smykketråd rundt. (Vokset lintråd.) Ser det er mange som bruker scrapper's floss, men jeg blir liksom ikke helt venn med den. Bruker heller smykketråd.
Men det som er morsomt, er at når man rister på melkekartongen, så rasler det jo oppi der! (Jada, du har helt rett - jeg er skrekkelig barnslig...)
Lukkemekanismen er ganske enkelt magnet. Helt genialt, for den limingen blir enten for god, eller for dårlig. Not cool.


Jeg er spent på å høre hva mottakeren synes..



Tusen takk for at du besøker bloggen min i sommervarmen!

Klem



7 kommentarer:

  1. Melkekartongen din er nydelig, og full av små "godis" tips;O) Sånn kan jeg like! Fredrik kommer til å elske den, det er jeg overbevist om!
    Her er det også varmt, så produksjonen er heller laber. Og det som har blitt lagd, kan jeg ikke legge ut fordi det skal brukes til DT oppdrag:O) Titt innom i morgen, da kommer det første.
    Takker for koselig besøk i bloggen. Kos deg i varmen.
    Klem, Nancy.

    SvarSlett
  2. Hei igjen:O)
    Jeg har fått en utfordring, som jeg velger å sende videre til bl.a. deg:O) Håper du tar den med et smil;O)
    Klem, Nancy.

    SvarSlett
  3. super lækker box, skønne farver og pynt du har brugt. Tak for søde kommentarer i min blog. Du må have en dejlig dag

    SvarSlett
  4. Camilla, this is sooo detailed. I love your blog! I hope to see more of your work...
    Hugs,
    Nora

    SvarSlett
  5. Så lekker denne melkekartongen var!!
    Herlig papir og masse herlige detaljer!
    Klem fra Maya:)

    SvarSlett
  6. Så masse fint du har i bloggen din!♥

    Takk for kommentaren i bloggen min. Den rammen rundt motivet har jeg laget med Spellbinder shapeabilities, her kan du se: Spellbinder ramme

    Klem,
    Aud

    SvarSlett
  7. Så mye lekkert det var her i bloggen din, Camilla. Og denne melkekartongen var intet unntak! Nydelig!

    Håper du har en fin sommer!
    Klem fra Kirsten

    SvarSlett