søndag 21. juni 2009

Sukk...!
På fredag ble jeg tante til en liten prins ved navn William. Jeg gleder meg ENORMT til at jeg kan komme og hilse på de nybakte foreldrene - og familiens nyeste tilskudd. Det er ti år siden sist det var en baby hos oss, så dette skal bli stas! Var ute og shoppet bittesmå klær, og det er UMULIG å ikke bruke penger... Sitter nå og lager kort til ham, og jeg er redd det ikke skal bli fint nok. (Greit, han er HELT ny, og bryr seg bare om pupp, ren bleie og søvn...)

I dag har vi revet terassen, den var helt skakk og viglete. Det hadde selvfølgelig vært artig om det gikk an å skru opp bordene - men neida! De som satte opp terassen hade nok som mål å kunne kjøre strisvogn på den. Det er i gjennomsnitt brukt 3.597 skruer pr m3..
Phew!

Takk for at du besøker meg! :)

1 kommentar:

  1. Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min. Så mange fine kort du har laget. Den kvisten jeg har brukt på magnoliakortet, er en granbarpunch fra Martha Stewart. Jeg har kjøpt min på ebay. Er mulig du får kjøpt den på Papirloftet også, tror de har tatt inn Martha Stewart punchere.

    SvarSlett