mandag 13. april 2009

Jeg skjønner jo at det går an å gjøre mer enn å bare legge ut bilder, og litt tekst - men jeg strever så forferdelig med å få lagt ut oversikt over bloggene til de fantastisk flinke damene hvis arbeid jeg hemningsløst beundrer. Jeg får knote litt til, eller bare slenge pc'n ut av vinduet! .. ;)

En ting jeg lurer veldig på, mens jeg nå ennå er her og taler til universet; hvordan rekker alle disse produktive og flinke damene alt? Har de kanskje en slik fjernkontroll - som man setter verden i pause på og dermed har all tid i verden til å gjøre både det ene og det andre, før man får satt seg ned blandt hyggesakene? Eller, har de en slik klokke som Hermine fikk låne av Humlesnurr? X antal vridninger på uret, og vips så er man tilbake i tid og kan ordne opp. En slik klokke kunne jeg meget vel ønske meg...

Men så var det altså denne bloggen da. Jeg får kaste meg ut i det og prøve på nytt! ;)

1 kommentar:

  1. Masse fint her!!
    Hvis du skulle komme over en slik fjernkontroll, vil jeg gjerne ha en!!!!!
    Blir også stadig imponert over andres effektivitet!!
    Ha en kreativ helg!
    Anita ;)

    SvarSlett